Ok. Tak jsem to promyslel.
Přprava výprav - pokud budou výpravy připravovat jenom vedoucí, tak se nemusí nic řešit --> sekce Příprava programu. Pokud budou výpravy připravovat i rádci --> přesunutí rádců do vedení, případně zpřístupnění sekce Příprava programu rádcům.
EDIT: Tady pak záleží ještě na tom jestli máme ještě program, kterej potřebujeme připravovat bez rádců.
Roverské akce - pro koho jsou roverské akce? -jsou pro rádce i pro vedení --> sekce Vše s rádci. -jsou jenom pro vedení --> sekce ostatní věci. Tady by mohlo pomoct, kdyby se nějaký témata z Ostaní věci přesunuly k rádcům a rádcům byl odebrán přístup do Ostatní věci.
Příprava schůzek - Pokud se rádcům zdá, že maj v sekci Všechno s rádci přehustíno, tak jim můžu vytvořit jejich vlastní sekci, kde by si mohli řešeit přípravy programů apod.
Prostě Sapiku. Tady není možný věci škatulkovat podle kategorií, ale podle toho kdo s tím má co dočinění. Jediý členění je na program a jiný. Můžete se vyjádřit i někdo jinej, ale tímhle bysme tam přidávali chaos ne ho ubírali. (Můj názor.)